marți, 3 iunie 2014

FANTASMAGORICĂ (rebus eliptic)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"
Toate soluţiile vor fi publicate după cca. două săptămâni

23 de comentarii:

  1. MĂ ZĂREȘTE FANTOMA (MAZĂRE +ȘTEFAN+ TOMAc)

    RăspundețiȘtergere
  2. MĂ ZĂREȘTE FANTOMA (MAZĂRE +ȘTEFAN+ TOMAc)

    RăspundețiȘtergere
  3. mă zărește fantoma...(mazăre+ștefan+tomac); faină găselniță, felicitări sincere celor 2 autori!

    RăspundețiȘtergere
  4. MĂ ZĂREŞTE FANTOMA (De TOMA nu-s sigur, aşa mi-a ieşit)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. O FANTOMĂ a fantasmelor

    RăspundețiȘtergere
  6. P. HRISTODULO

    MAZARE + STEFAN + TOMA(C) = MA ZARESTE FANTOMA

    RăspundețiȘtergere
  7. MĂ ZĂREȘTE FANTOMA
    (Mazăre + Ștefan + Toma[c])

    Ce spectru (!) politic larg...

    RăspundețiȘtergere
  8. MĂ ZĂREȘTE FANTOMA
    Ciudat, să mă vadă o fantomă, și nu eu pe ea...
    C.T.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aha, m-am prins. TOMA e de la TOMAC (sau TOMAG, cum e?)
    GHG

    RăspundețiȘtergere
  10. MAZĂRE + ŞTEFAN + TOMA(C) = MĂ ZĂREŞTE FANTOMA

    RăspundețiȘtergere
  11. MAZARE+STEFAN+TOMAC(-C)(De la STANGA la DREAPTA,vorbind politic0
    Imi place!
    MA ZARESTE FANTOMA(CUI?)
    Lica

    RăspundețiȘtergere
  12. mă zărește fantoma...(mazăre+ștefan+tomac)

    RăspundețiȘtergere
  13. MA ZARESTE FANTOMA - MAZARE STEFAN TOMAc

    RăspundețiȘtergere
  14. MA ZARESTE FANTOMA - MAZARE + STEFAN + TOMA(C)
    Frumoasa prin unitatea ilustratiei.
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  15. MĂ ZĂREŞTE FANTOMA - MAZĂRE - ŞTEFAN - ROMA(C)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun că numai din cauza grabei aţi scris R în loc de T. Consider răspunsul exact... ;)

      Ștergere
  16. Soluţia corectă: MĂ ZĂREŞTE FANTOMA [MAZĂRE - ŞTEFAN - TOMA(C)]
    Toate răspunsurile sunt exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere