vineri, 27 iunie 2014

APEL INSISTENT (criptografie)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

21 de comentarii:

  1. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ (DIN CAI A RĂMAS UN A)

    După un respiro animat cu „Insu-i Remus cu lița”, doamna Simona revine cu topica impecabilă, atât în înterpretare, cât și în soluție.

    RăspundețiȘtergere
  2. DINCA IARA MA SUNA - DIN CAI A RAMAS UN A
    Problema surprinzator de simpla din partea d-nei Simona. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ (DIN CAI A RĂMAS UN A)
    Foarte logic gândită problema! Felicitări!
    DanyL.

    RăspundețiȘtergere
  4. DINCA IARA MA SUNA = DIN CAI A RAMAS UN A
    Ingenios si corect !
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  5. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ - DIN-CAI-A-RĂMAS-UN-A
    Foarte interesantă şi bine realizată problema d-nei Simona! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. DINCA IAR MA SUNA
    DIN CAI A RAMAS UN A
    Simpatica problema, dar mai simpla.

    RăspundețiȘtergere
  7. DINCA IAR MA SUNA - DIN CAI A RAMAS UN A
    O problema mai "umana". Multumim! Felicitari!
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  8. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ
    DIN CAI A RĂMAS UN A
    Frumoasă şi cursivă. Ar fi mers şi prin animaţie.
    C.T.

    RăspundețiȘtergere
  9. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ = din cai a rămas un a
    Inspirată prezentare!

    Vasile T.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, dar dintr-o postare de mai jos, rezultă că era loc şi de mai bine, respectiv, cu animaţie ;) ;)...

      Ștergere
  10. DINCA IARA MA SUNA
    DIN CAI A RAMAS UN A
    Inspirată, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  11. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ = DIN CAI A RĂMAS UN A
    Frumos , ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  12. DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ
    DIN CAI A RĂMAS UN A
    Sper că am rezolvat-o corect

    RăspundețiȘtergere
  13. Soluţia corectă: DINCĂ IARĂ MĂ SUNĂ (DIN - CAI - A - RĂMAS - UN - A)
    Toate răspunsurile sunt exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere