vineri, 9 iunie 2023

Noi apariţii: CINE RÂDE LA URMĂ... - epigrame, caricaturi, careuri

Dragi prieteni, de curând am avut marea bucurie să-mi văd realizat un vis: am mângâiat cu dragoste primul meu volum, apărut la editura PIM în condiţii excelente. La sugestia iubitei noastre fiice, Violeta-Adriana, sugestie devenită poruncă, am întocmit conţinutul acestei cărţi, incercând să demonstrez apropierea dintre epigramă şi definiţia rebusistă. Subtitlul „tablete ludice antistres” completează ideea, întrucât atât epigramele, cât şi careurile cu definiţii spirituale sau caricaturile oferite cu mare generozitate de marele artist Costel Pătrăşcan, pot constitui dulci pastile umoristice. Tehnoredactarea computerizată aparţinând prietenului Grig Cotul, prefaţa semnată de Petru Ioan Gârda şi calitatea tiparului mă îndreptăţesc să sper că achiziţionarea acestui volum poate deveni pentru voi un „must” de pe „to do list”... 
Pentru orice informaţii, mă puteţi găsi la:
tel.: 0745601220
e-mail: nashtupashta@yahoo.com 
pe Facebook messenger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu