vineri, 5 august 2022

PENTRU CAFEA... (criptografie ilustrată)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii" 
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

20 de comentarii:

  1. AMORAȘ-N-ITALICĂ=-AM O RÂȘNIȚĂ, LICĂ!
    E.Curea

    RăspundețiȘtergere
  2. AM O RÂȘNIȚĂ, LICĂ!
    Costel ANDREESCU

    RăspundețiȘtergere
  3. AMORAŞ N ITALICĂ = - AM O RÂŞNIŢĂ LICĂ!
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  4. AMORAS + N ITALICA = AM O RASNITA, LICA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o râșniță, Lică!
    Otilia PÎNTEA

    RăspundețiȘtergere
  6. AM O RĂȘNIȚĂ, LICĂ! (AMORAȘ-N-ITALICĂ)

    RăspundețiȘtergere
  7. ... - AM O RÂȘNIȚĂ , LICĂ! = AMORAȘ N ITALICĂ
    ȚÂRDEA VICTOR

    RăspundețiȘtergere
  8. Am un deja-vu de luna trecuta :) E aldin n-ul de aceasta data, dar nu-mi iese nimic la socoteala! AM O RASNITA, DINA??? Sigur nu e asa, dar zic si eu ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. AMORAȘ + N ITALICĂ --> AM O RÂȘNIȚĂ, LICĂ!

    RăspundețiȘtergere
  10. AM O RÂȘNIȚĂ,LICĂ!
    amoraș/n italică
    Gheorghe Ene,București

    RăspundețiȘtergere
  11. AMORAS N ITALICA = - AM O RASNITA , LICA !

    RăspundețiȘtergere
  12. - AM O RÂȘNIȚĂ, LICĂ!
    A mai fost publicată (14 iulie) cu altă imagine și alt autor (G. Galetaru). M. Gall

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fireşte, era un rebus criptografic al lui Geo Galetaru. De aceea, în postările de pe grup, am avertizat că acum este, de fapt, o replică ;)

      Ștergere
  13. Soluția corectă: – AM O RÂȘNIȚĂ, LICĂ! (AMORAŞ – N – ITALICĂ)
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere