marți, 3 noiembrie 2020

SALVARE... ÎN FAMILIE (criptorebus cu incastru)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

21 de comentarii:

  1. AS-CA-PATRU-DAME+A=A SCĂPAT RUDA MEA
    E.Curea

    RăspundețiȘtergere
  2. A SCĂPAT RUDA MEA
    Costel ANDREESCU

    RăspundețiȘtergere
  3. A SCĂPAT RUDA MEA (AS CA PATRU DAME + A)

    RăspundețiȘtergere
  4. AS CA PATRU DAME= A SCAPAT RUDA MEA;

    FERICITĂRI AUTORULUI !

    RăspundețiȘtergere
  5. AS CA PATRU DAME (+A) = A SCĂPAT RUDA MEA
    Dan L.

    RăspundețiȘtergere
  6. AS CA PATRU DAME = A SCĂPAT RUDA ME(A)
    ȚÂRDEA VICTOR

    RăspundețiȘtergere
  7. A scăpat ruda mea = As ca patru dame
    Excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  8. AS-CA-PATRU-DAME = A SCĂPAT RUDA MEA
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  9. AS CA PATRU DAME + A = A SCAPAT RUDA MEA

    RăspundețiȘtergere
  10. A SCAPAT RUDA MEA - AS CA PATRU DAME + A
    Frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Soluția corectă: A SCĂPAT RUDA MEA (AS CA PATRU DAME + A)
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere