marți, 26 august 2014

Atelier: RONDELUL LUI FĂNUŞ



...Flanând zurliu pe malul Senei, bunul amic Nelu Dumbravă este, totuşi, permanent ancorat la ţărmul gliei natale cu forma inimii. Uite-aşa făcu ce făcu şi îmi apăru intempestiv pe „chat” cu o perlă de rondel. Iar din luciul sidefiu, mai alcătuieşte o scuză:: „Fănuş a fost şi prietenul meu de gând şi cuvânt. În memoria lui am comis acest rondel. Ştiu că îţi place limba fănuşească şi de aceea ţi-am pus aici mica mea stihuire…” Să fie primit, meştere!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul rebusmania! Sper ca vizitele dv. aici să însemne tot atâtea prilejuri de satisfacţie intelectuală şi plăcere ludică. Mă bucur că v-a plăcut această postare şi vă aştept şi cu alte comentarii asupra materialelor care apar pe blog. Soluţiile la enigme vor fi publicate mai târziu, pentru a permite mai multor vizitatori să răspundă. Vă rog să vă înscrieţi la rubrica „Prieteni” de pe coloana din stânga. Dacă doriţi să primiţi informaţii asupra celor postate aici, vă rog să treceţi adresa de e-mail la rubrica din dreapta, sub ceas. Sănătate maximă!

      Ștergere