joi, 8 februarie 2018

HIPISM (careu tematic)

de Serghei COLOŞENCO

4 comentarii:

  1. P.HRISTODULO

    Functia DEZLEAGA ONLINE NU FUNCTIONEAZA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La dezlegarea careului nu se mai poate folosi Java şi nu mai apare ecranul galben ca până acum, însă, dacă aşteptaţi câteva secunde, ar trebui să se deschidă. Precizez că viteza de descărcare este variabilă în funcţie de provider-ul de internet. Am mai întrebat dezlegători de pe blog şi au confirmat că "merge".
      Sănătate maximă!

      Ștergere
  2. P. HRISTODULO

    Am dezactivat JAVA IAR CAND DAU CLICK PE DEZLEAGA ONLINE IMI APARE SUS IN STANGA PE FUNDAL GALBEN

    PE O SFERA RE
    BUS iar in dreapta Rebusmania

    am asteptat si 5-7 minute si nimic!

    poate gresesc eu undeva

    RăspundețiȘtergere
  3. Funcționează fără probleme.
    BAHMET-BATOR-PARIP...samd
    C-TIN COTOFANĂ

    RăspundețiȘtergere