joi, 24 august 2017

Rezultatele concursului de definiţii REBUSMANIA ediţia a V-a




5 comentarii:

  1. Sunt mulțumit de locul pe care l-am obținut( am vrut să renunț la concurs din lipsa timpului disponibil) având în vedere că am formulat definițiile în doar două ore înainte de expirarea termenului de predare al definițiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un singur careu nu cred că este suficient pentru a reda frumusețea definițiilor din concurs. Sunt convins că au rămas destule definiții frumoase în afara acestui careu. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Când este următoarea ediție a concursului? Abia o aștept

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei (iată că a devenit aproape o regulă, ceea ce ne bucură!) la vară se va desfăşura cea de-a VI-a ediţie a concursului REBUSMANIA. Mulţumim tuturor participanţilor pentru seriozitatea cu care au abordat întrecerea şi îi aşteptăm la ediţiile viitoare!

      Ștergere
    2. Cred că va fi cam in aceeași perioadă. Îmi doresc să particip. Sper să am mai multă inspirație.
      Până atunci trag tare cu dezlegarea careurilor. Să capăt puțin exercițiu, experiență...

      Ștergere