joi, 8 decembrie 2016

NEDUMERIREA CELUI SĂCĂIT (criptografie ilustrată cu intars)

Trimiteţi soluţiile la rubrica de mai jos intitulată "comentarii"
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

22 de comentarii:

  1. DECEM(Ă)B(Â)R(Â)IE=DE CE MĂ BÂRÂIE?!
    E.Curea

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce mă mârâie?
    Dacă asta e soluția corectă, atunci trebuie menționat că problema e și eliptică (b).
    Ovidiu C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nţ! Nu-i o problemă eliptică. Verbul este BÂRÂIE, nu mârâie.
      Cf DEX:
      BÂRÂÍ, bấrâi, vb. IV. Tranz. A bodogăni; a cicăli pe cineva. – Bâr + suf. -âi.

      Ștergere
  3. DECEMBRIE+A+A+A = DE CE MĂ BÂRÂIE !
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  4. DECEMĂBÂRÂIE=DE CE MĂ BÂRÂIE?

    ADRIAN GRIGORIU FĂLTICENI

    RăspundețiȘtergere
  5. P. HRISTODULO

    DECEMBRIE = DE CE MA BARAIE?

    RăspundețiȘtergere
  6. DE CE MĂ BÂRÂIE?
    Costel ANDREESCU

    RăspundețiȘtergere
  7. DE CE MĂ BÂRÂIE?
    Chiar, oare de ce?
    C.T.

    RăspundețiȘtergere
  8. DECEM(A)B(A)R(A)IE = DE CE MA BARAIE ?!

    RăspundețiȘtergere
  9. DE CE MĂ BÂRÂIE - DECEMBRIE

    RăspundețiȘtergere
  10. DECEMBRIE + Ă, Â, Â = DE CE MĂ BÂRÂIE?

    RăspundețiȘtergere
  11. DE CE MĂ BÂRÂIE?
    DECEMBRIE+A+A+A

    RăspundețiȘtergere
  12. DE CE MĂ BÂRÂIE?
    Amuzantă!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  13. DE CE MĂ BÂRÂIE
    Frumoasă găselniţă!

    RăspundețiȘtergere
  14. DE CE MĂ BÂRÂIE?
    DECEMBRIE

    RăspundețiȘtergere
  15. DE CE MĂ BÂRÂIE? (DECEMBRIE + Ă, Â, Â)
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere