vineri, 3 aprilie 2015

INHALAŢIA CU MUŞEŢEL (meta-rebus cu î şi r)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

26 de comentarii:

  1. E AMICAL MARINI(C)A ==>> EA-MI CALMA RINITA

    Am sa trag si eu pe nara un pic de musetel cu mac, ca-s cam racit;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pune-i şi un strop de zeamă de lămâie, ca să taie greaţa... ;) ;)

      Ștergere
  2. EA-MI CALMA RINITA (E AMICAL, c)

    RăspundețiȘtergere
  3. EA-MI CALMĂ RINI(T)A
    E AMICAL, MARINI(C)Ă!
    Drăguţă povestioara, cursivă soluţia. Felicitări autoarei!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  4. P. HRISTODULO

    E AMICAL MARINICA = EA-MI CALMA RINITA

    RăspundețiȘtergere
  5. Ea-mi calma rinita (E amical, Marinică).

    RăspundețiȘtergere
  6. EA-MI CALMĂ RINI(T)A = (E AMICAL, MARINICĂ!)
    Foarte simpatică prezentarea problemei, felicitări mereu inventivei enigmiste.
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  7. EA-MI CALMĂ RINI(T)A - (E AMICAL, MARINICĂ)
    Sunt foarte plăcut de dezlegat aceste mici enigme-întâmplări. Nu publicaţi mai des?
    A.V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problemele bune şi foarte bune nu întârzie niciodată să apară pe blog...

      Ștergere
  8. EA-MI CALMA RINITA (-E AMICAL, MARINICA!) Felicitari autoarei pentru inca o problema excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. EA-MI CALMĂ RINITA
    E - AMICAL - MARINI(C)Ă!
    Excelentă problema! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  10. E AMICAL, MARINICĂ! = EA-MI CALMĂ RINI(T)A
    Mi-au plăcut mica relatare ca între prieteni și soluția cursivă. Felicitări autoarei!
    DanyL.

    RăspundețiȘtergere
  11. EA-MI CALMA RINITA - E AMICAL, MARINI(C)Ă
    Frumoasă şi interesantă. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  12. E AMICAL, MARINICĂ - EA-MI CALMĂ RINI(T)A
    Foarte nostimă, îmi plac povestioarele astea. Felicitări Simonei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Soluţia corectă: EA-MI CALMĂ RINITA [E AMICAL, MARINI(C)Ă!]
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere