joi, 17 iulie 2014

CONFIRMARE DE REŢINERE (rebus cu î şi r)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"
Toate răspunsurile vor fi publicate după cca. două săptămâni.

21 de comentarii:

  1. BĂ, I-AM ARESTAT (BAIA MARE/STAT)

    RăspundețiȘtergere
  2. BA, I-AM ARESTAT.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  3. P. HRISTODULO

    BAIA MARE STAT = BA I-AM ARESTAT

    RăspundețiȘtergere
  4. BA I-AM ARESTAT

    (E frumoasă, dar de fapt e doar rebus, întrebarea mai mult dublează titlul)

    RăspundețiȘtergere
  5. BAIA MARE + STAT = BA I-AM ARESTAT
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  6. teodor satmarean17 iulie 2014 la 14:34

    BA I-AM ARESTAT

    RăspundețiȘtergere
  7. BA I-AM ARESTAT! (BAIA MARE, STAT)
    Frumoasă prezentarea, inspirată ideea! Felicitări!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  8. BA I-AM ARESTAT - BAIA MARE + STAT
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  9. BA I-AM ARESTAT! (Baia Mare, stat)
    Frumoasă, felicitări!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  10. ba i-am arestat! (Baia Mare, stat)
    Frumoasă problemă
    Vasile T.

    RăspundețiȘtergere
  11. BA I-AM ARESTAT!
    Foarte faină, felicitări !
    C.T.

    RăspundețiȘtergere
  12. BA I-AM ARESTAT - BAIA MARE STAT
    Frumoasa problema.

    RăspundețiȘtergere
  13. ba i-am arestat! (Baia Mare, stat)
    Foarte frumoasă! Vă rog să mă scuzaţi dacă am mai răspuns la problema asta, nu mai ştiu exact, comentariile observ că se publică mai rar.
    DanyL.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicio problemă. Răspunsul este exact.
      Aveţi dreptate, din cauză de... concediu ;) , am publicat soluţiile cu ceva întârziere...

      Ștergere
  14. BA I-AM ARESTAT - BAIA MARE, STAT
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  15. BA I-AM ARESTAT! - BAIA MARE - STAT

    RăspundețiȘtergere
  16. Soluţia corectă: BA I-AM ARESTAT! (BAIA MARE - STAT)
    O problemă foarte frumoasă care a primit numeroase răspunsuri, toate exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere