vineri, 21 februarie 2014

INVENTAR LA ORCHESTRĂ (triverb cu î şi r)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

25 de comentarii:

  1. EU NUMĂR OCARINELE (E-UN-U-MARO-CA-R-ÎN-ELE)

    RăspundețiȘtergere
  2. EU NUMAR OCARINELE - e un U maro ca R in ele
    Ha-ha-ha! A intrat si in orchestra autoarea! Felicitari pentru compozitie!

    RăspundețiȘtergere
  3. EU NUMAR OCARINELE - E UN U MARO CA R IN ELE
    Inspirata ca de obicei d-na Simona. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. EU NUMĂR OCARINELE

    B. VLAD

    Foarte frumoasă
    (Păcat însă că s-au folosit nişte cuvinte aiurea, când puteau fi, de exemplu, „alămuri“, „surdine“ etc., ceva tot pentru suflători...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o observaţie "de meseriaş", :)

      Ștergere
    2. Era foarte greu de realizat 100% muzical, Bogdane, cred că imposibil (nu am căutat, ce-i drept), din cauză că interpretarea corectă cere ca în cele (minim) două cuvinte să fie câte (minim) doi de U, din care numai unul este maro. Oricum, este prea târziu, dar la alegerea cuvintelor a primat principiul expus mai sus. Friendly, E.G.

      Ștergere
  5. EU NUMAR OCARINELE - E UN U MARO CA R IN ELE
    Ingenioasa problema.

    RăspundețiȘtergere
  6. EU NUMAR OCARINELE
    e un u maro ca r in ele
    Am remarcat ceva: cele 2 cuvinte au in componenta mai multe litere u, si doar cate un r, tocmai pentru a sublinia ca doar un u e maro ca r. Super! Cred ca si cele 2 cuvinte au fost bine gandite pana sa fie alese.
    Mihai T.

    RăspundețiȘtergere
  7. EU NUMĂR OCARINELE - E-UN-U-MARO-CA-R-IN-ELE
    Aceeaşi cursivitate în soluţie, cu care ne-a obişnuit d-na Simona. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  8. EU NUMAR OCARINELE
    E UN U MARO CA R IN ELE
    Ca de obicei, o problemă încântătoare a Simonei. Felicitări!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  9. EU NUMĂR OCARINELE.
    Cred că problema putea fi construită cu o tambURină şi cu o sURdină, ca să fie în ton cu bideterminarea... sau mai bine zis, ca să fie o problemă 100% tematică, nu?
    ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sus este o postare asemănătoare :)

      Ștergere
    2. Am "lăcrimat"-o deja, la obiecţia lui Bogdan, Claudius! Ulâtule şi Lăule! (E.G.)

      Ștergere
  10. EU NUMĂR OCARINELE = e un u maro ca r în ele
    O nouă "ispravă" a Doamnei Simona, care mi-a plăcut foarte mult.
    Felicitări!
    Vasile T.

    RăspundețiȘtergere
  11. EU NUMĂR OCARINELE = E UN U MARO CA R ÎN ELE
    Remarc modul original de prezentare şi cursivitatea soluţiei.
    Felicitări autoarei problemei.

    RăspundețiȘtergere
  12. EU NUMAR OCARINELE
    e un U maro ca R in ele.
    Foarte ingenioasa problema. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu numar ocarinele
    e un u maro ca r in ele
    Ce haioasa potriveala!
    Si eu numar problemele frumoase ale Simonei... si mai am de numarat.

    RăspundețiȘtergere
  14. EU NUMAR OCARINELE - E UN U MARO CA R IN ELE
    Ha, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  15. EU NUMAR OCARINELE - E UN U MARO CA R IN ELE
    excelenta problema, ca de obicei. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. Soluţia corectă: EU NUMĂR OCARINELE
    (E - UN - U - MARO - CA - R - ÎN - ELE)
    Încă o problemă foarte frumoasă care a primit răspunsuri exacte şi felicitări!
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere