luni, 11 noiembrie 2013

DERETICARE LA MANSARDĂ (rebus)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

21 de comentarii:

  1. ŞUŞELESCU + TURĂ = SUS ELE SCUTURĂ.
    Acum, întrebarea care se pune (chiar dacă de la mansardă), este:
    - Ce scutură ele?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. SUS ELE SCUTURA
    ŞUŞELESCU + TURĂ
    Felicitări, foarte simpatică!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  3. SUS ELE SCUTURĂ

    B. VLAD

    (Să vedem câţi cunosc figura lui Nelu Şuşelescu!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mi-am pus aceeaşi întrebare înainte de a posta problema. .. Uite că l-au recunoscut. Mă bucur foarte mult!

      Ștergere
    2. Eu am văzut o poză cu dânsul pe un alt blog, mai demult.
      Sorin C.

      Ștergere
  4. SUS ELE SCUTURĂ - ŞUŞELESCU - TURĂ
    Frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  5. S ELE SCUTURA
    SUSELESCU TURA

    RăspundețiȘtergere
  6. SUS ELE SCUTURA - SUSELESCU + TURA
    Excelenta problema!
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  7. SUSELESCU-TURA - SUS ELE SCUTURA

    RăspundețiȘtergere
  8. SUS ELE SCUTURA - SUSELESCU, TURA

    RăspundețiȘtergere
  9. SUS ELE SCUTURĂ
    ŞUŞELESCU TURĂ
    Sorin C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul rebusmania! Sper să vă placă şi să reveniţi cu regularitate. Vă rog să vă înscrieţi la rubrica "prieteni" ("Membri"). Mulţumesc şi vă aştept cu soluţiile la enigme sau orice fel de comentarii referitoare la materialele publicate pe blog. Sănătate maximă!

      Ștergere
  10. Soluţia corectă: SUS, ELE SCUTURĂ (ŞUŞELESCU - TURĂ)
    Toate răspunsurile au fost exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere