vineri, 18 octombrie 2013

VAJNICUL ÎNOTĂTOR (criptografie)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

28 de comentarii:

  1. NUMAI NECLARĂ U = NU MĂ ÎNEC LA RÂU
    Problemă frumoasă, raport excelent (13/1)!

    Asta mi-a dat o idee pentru o altă criptografie:
    "LA ORA DE DESEN"
    ÎNCEŢOŞAT-R-AŞA-M = ÎNCET O SĂ TRASĂM.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Ca de obicei, o problema cursiva si frumoasa. Felicitari!
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  3. NU MA INEC LA RAU!
    NUMAI NECLAR U

    RăspundețiȘtergere
  4. NU MĂ ÎNEC LA RÂU
    (NUMAI NECLARĂ U)

    B. VLAD

    RăspundețiȘtergere
  5. NU MA INEC LA RAU
    numai neclara U
    Felicitari, d-na Simona, mi s-a parut excelenta! O singura litera si o solutie din 13!

    RăspundețiȘtergere
  6. NU MĂ ÎNEC LA RÂU/Numai neclară U

    RăspundețiȘtergere
  7. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Interesanta si frumoasa problema.

    RăspundețiȘtergere
  8. NU MA NEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Superba!

    RăspundețiȘtergere
  9. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    O problema interesanta de la d-na Simona Florea. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  10. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. NU MĂ ÎNEC LA RÂU
    NUMAI NECLARĂ U
    Ce frumoasă problemă, în simplitatea ei! O găselniţă uimitoare a Simonei, mereu "adulmecând" ceva nou...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, numai că aceste "găselniţe" sunt foarte bine puse în "operă"

      Ștergere
  12. NU MĂ ÎNEC LA RÂU
    numai neclară u
    Super idee, super problemă. Felicitări autoarei!

    RăspundețiȘtergere
  13. NU MĂ ÎNEC LA RÂU - NUMAI NECLARĂ U
    Problemă frumoasă şi bine realizată. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  14. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U

    RăspundețiȘtergere
  15. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Extrem de concisa problema. Un deliciu! Felicitari!
    E.M.

    RăspundețiȘtergere
  16. NUMAI NECLARA U = NU MA INEC LA RAU
    Remarcabila problema si datorita raportului 1:13! Felicitari d-na Simona!

    RăspundețiȘtergere
  17. NU MA INEC LA RAU
    numai neclara U
    Extraordinar ce poate face d-na Simona cu o singura litera!

    RăspundețiȘtergere
  18. NU MĂ ÎNEC LA RÂU
    (NUMAI NECLARĂ U)
    O propoziţie frumoasă dintr-o singură literă. Remarcabil!

    RăspundețiȘtergere
  19. NU MA INEC LA RAU - NUMAI NECLARA U
    Foarte bine gandita si realizata problema! Pe masura d-nei Simona!

    RăspundețiȘtergere
  20. NU MĂ ÎNEC LA RÂU - NUMAI NECLARĂ U
    Excelentă!
    A.V.

    RăspundețiȘtergere
  21. Soluţia corectă: NU MĂ ÎNEC LA RÂU (NUMAI-NECLARĂ-U)
    O problemă de o frumuseţe aparte, care a întrunit sufragiile tuturor dezlegătorilor, adunând şi o mulţime de felicitări.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere