vineri, 4 octombrie 2013

UN JOB... SOLICITANT (criptografie)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

31 de comentarii:

  1. LASAT IN DEPOZIT, ION ATIPESTE - LA S A TINDE; POZIŢIONAT I PESTE
    Excelenta, aceasta este o poveste intreaga. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA S A TINDE POZITIONAT I PESTE - LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE
    Hazlie si frumoasa problema. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare imposibil de rezolvat problema asta. As vrea, dar nu pot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicio problemă a Simonei nu-i de nerezolvat. Unele sunt mai dificile, este adevărat, dar toate se pot dezlega în mod logic şi corect. În problema de faţă, ar trebui să ţineţi cont de cum „evoluează” A (ca în matematică). Apoi, interpretaţi cum „situat” I faţă de această relaţie.
      Inspiraţie şi spor la treabă!

      Ștergere
  4. Din explicatiile dvs. mi-am dat seama ca se foloseste "tinde" pentru sageata. Dupa numeroase incercari am ajuns la: LASAT IN DEPOZIT, ION ATIPESTE - LA S A TINDE / POZITIONAT I PESTE. Exceptional! Simona foloseste formule surprinzatoare si le combina cu mare dibacie. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE - LA S A TINDE POZIŢIONAT I PESTE
    Deosebite formule, ca de obicei...
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  6. Este una dintre problemele cele mai dificile ale d-nei Simona, dar si printre cele mai frumoase.
    LASAT IN DEPOZIT, ION ATIPESTE (LA S A TINDE, POZITIONAT I PESTE)
    Mi-a starnit un hohot de ras, sincer va spun, gasirea solutiei. Fenomenal !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problemele Simonei au, printre altele, şi acest dar, să te amuze :)

      Ștergere
  7. LĂSAT ÎN DEPOZIT, ION AŢIPEŞTE - LA-S-A-TINDE; POZIŢIONAT-I-PESTE
    Frumoasă problemă! Mai ales cu acel "poziţionat-i-peste". Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  8. LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE - LA S A TINDE POZIŢIONAT I PESTE
    Bine faceti ca mai oferiti cate o indrumare. Personal mi se pare ca este o problema foarte grea.

    RăspundețiȘtergere
  9. LĂSAT ÎN DEPOZIT, ION AȚIPEȘTE
    LA-S-A-TINDE-POZIȚIONAT-I-PESTE
    O problemă absolut remarcabilă.

    RăspundețiȘtergere
  10. LASAT IN DEPOZIT, ION ATIPESTE
    la S A tinde, pozitionat I peste.
    Simpatica ideea si realizarea, Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am rezolvat doar jumatate din problema (nici de asta nu sunt chiar sigur): LASAT IN DE... ...., adica LA-S-A TINDE. Asa s-ar potrivi cheii. Dar mai departe... pas! Nu-mi iese nimic cu acel I deasupra expresiei .

    RăspundețiȘtergere
  12. „Am rezolvat doar jumatate din problema (nici de asta nu sunt chiar sigur): (…) Asa s-ar potrivi cheii. Dar mai departe... pas! Nu-mi iese nimic cu acel I deasupra expresiei”

    Păi, prima parte a soluţiei este corectă. Rămâne doar să îl „aşezaţi în spaţiu”, să-l „situaţi în coordonate”, să-l „localizaţi” pe I in relaţie cu restul elementelor. Sunt convins că deja v-aţi prins de figură, hahaha... Sănătate şi inspiraţie!

    RăspundețiȘtergere
  13. LĂSAT ÎN DEPOZIT ION AŢIPEŞTE. Ion o aţipi, dar amatorii de enigme nu dorm cu nopţile datorită Simonei. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  14. LASAT IN DEPOZIT, ION ATIPESTE
    la S A tinde, pozitionat I peste
    Si eu m-am prins de figura, ha-ha-ha... Foarte frumoasa problema! Felicitari d-nei Simona!

    RăspundețiȘtergere
  15. LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE
    LA S A TINDE POZITIONAT I PESTE
    frumoasă si interesanta problema d-nei Simona.

    RăspundețiȘtergere
  16. LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE - LA S A TINDE POZITIONAT I PESTE
    Ce idee trasnita! Foarte hazlie!

    RăspundețiȘtergere
  17. LĂSAT ÎN DEPOZIT ION AŢIPEŞTE
    LA S A TINDE, POZIŢIONAT I PESTE
    Am "rumegat-o" îndelung, n-a fost deloc uşoară. D-na Simona şi-a demonstrat încă o dată măsura talentului enigmistic şi a imaginaţiei debordante. Excelent a apărut acel ION în soluţie.

    RăspundețiȘtergere
  18. LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE
    LA S A TINDE POZITIONAT I PESTE
    Interesanta si foarte frumoasa si aceasta problema, ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca prima parte a rezolvarii mele ati spus ca e corecta (cu d-na Simona nu poti fi sigur niciodata...) solutia finala ar fi:
    LASAT IN DEPOZIT ION ATIPESTE, adica LA S A TINDE POZITIONAT I PESTE. De senzatie formularea! Gasirea cuvantului "pozitionat" m-a stors... O felicit pe autoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că aţi revenit cu soluţia integrală. Felicitări şi dv.!

      Ștergere
  20. Soluţia corectă: LĂSAT ÎN DEPOZIT, ION AŢIPEŞTE (LA-S-A-TINDE / POZIŢIONAT-I-PESTE)
    O problemă foarte gustată care a primit numeroase răspunsuri, toate exacte. Felicitări tuturor!
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere