miercuri, 2 octombrie 2013

AFLATĂ ÎN CIRCULAŢIE (metaverb)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

26 de comentarii:

  1. CA - ROTI(T)A = CAROTI(D)A
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  2. P. HRISTODULO

    CA ROTITA = CAROTIDA

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul rebusmania! Sper ca vizitele dv. aici să însemne tot atâtea prilejuri de mulţumire. Vă rog să vă înscrieţi la rubrica "prieteni". Vă aştept oricând cu soluţii la problemele de enigmistică sau cu alte comentarii la materialele apărute pe blog. Sănătate maximă!

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru urare. Într-adevăr, de cînd am descoperit blogul intru zilnic cu mare plăcere. Trebuie să vă mărturisesc că-mi plac foarte mult definițiile dvs (indiferent sub ce nume apar: Sofian Tecucian etc.). Eu cred că m-am înscris la „prieteni”. Ar trebui să mai fac ceva? Iar dacă aș vrea să vă propun probleme, cum ar trebui să procedez?

      Ștergere
    3. Am văzut că v-aţi înscris şi vă mulţumesc. Mă bucur că vă consideraţi un prieten al rebusmaniei. Pe acest blog poate apărea materialul oricărui autor. Singurul criteriu de acceptare are la bază calitatea superioară a problemei enigmistice sau a careului respectiv.
      Adresa de e-mail pe care puteţi să-mi scrieţi este: nashtupashta@yahoo.com

      Ștergere
  4. CA ROTITĂ ? = CAROTIDĂ


    Mergea mai bine cu animaţie , se vede că acele probleme au fost doar ...un foc de paie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă rog, atâta vreme cât postarea este anonimă, n-am cu cine să "combat" :)

      Ștergere
  5. 14 05 2013
    MAGIA LITERELOR (BLOG)
    autor : KECSETI ARPAD
    K ROTIT E = CAROTIDE
    Monoverb animat cu metagramă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După părerea mea, este încă un exemplu de coincidenţă. Problema este destul de uşor de imaginat, aşa că, ipoteza "plagiatului" pare puţin probabilă.

      Ștergere
  6. CAROTIDA - CA ROTITA
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  7. Soluţia corectă: CAROTIDĂ (CA-ROTITĂ)
    O problemă simplă dar frumoasă, care a primit numeroase răspunsuri, toate exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere