vineri, 14 iunie 2013

TARE DE URECHI (criptografie cu î şi r)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

41 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Aproape exact, hahaha, cred că din grabă, fiindcă am văzut cea de-a doua postare exactă

      Ștergere
  2. E UNA UDA SABINE - EU N-AUD ASA BINE

    Superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. EU N-AUD AȘA BINE
    E - UNA - UDĂ, SABINE/

    RăspundețiȘtergere
  4. EU N-AUD AŞA BINE (e una udă, Sabine)
    Foarte nostima si ligamentata impecabil! Se pare ca Simona are nu numai efuziuni lirice in enigmele sale, ci si un vadit simt al umorului.
    Rebo

    RăspundețiȘtergere
  5. EU N-AUD AŞA BINE.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  6. eu n-aud asa bine

    tocmai de aceea am apelat la scris...

    lauda celor kre ne livreaza productii atat de frumoase!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În numele Simonei şi al tuturor colaboratorilor blogului rebusmania, vă mulţumesc!

      Ștergere
  7. eu n-aud asa bine - e una uda, Sabine
    Nastrusnice si problema, si Simona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveţi dreptate, în privinţa problemei, cel puţin, hahaha...

      Ștergere
  8. EU N-AUD ASA BINE - E UNA UDA SABINE
    Din nou o problema foarte frumoasa. Felicitari autoarei. Este o placere sa dezlegi asa ceva!
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  9. EU N-AUD ASA BINE
    E una uda Sabine!
    Ca de obicei, o "perla" de-a Simonei! Excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  10. E UNA UDĂ, SABINE = EU N-AUD AȘA BINE!
    Frumos, cum altfel, dar eu sunt obișnuit cu problemele Simonei de câteva luni bune, de când i le public, săptămânal, pe blog. :)))
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  11. EU N-AUD ASA BINE (E UNA UDA, SABINE)
    Foarte simpatica! Oricat ai fi de cusurgiu, nici in ligamentare, nici in formulare nu gasesti nicio hiba.
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul rebusmania, Mihai! Sper ca vizitele aici să fie o reală plăcere...

      Ștergere
  12. Problema asta am rezolvat-o cu zambetul pe buze, fiindca mi-am dat seama ca are haz, din titlu.
    EU N-AUD ASA BINE - E UNA UDA SABINE
    Foarte imbarligata ligamentarea, dar perfecta.
    Felicitari Simonei!

    RăspundețiȘtergere
  13. EU N-AUD AŞA BINE

    B. VLAD

    (O problemă mai uşurică...)

    RăspundețiȘtergere
  14. EI N-AUD ASA BINE
    E UNA UDA, SABINE
    O solutie de tot hazul! Felicitari autoarei!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  15. EU N-AUD ASA BINE - E UNA UDA, SABINE!
    Excelenta si aceasta problema, chiar daca a fost mai usor de dezlegat! Problemele Simonei atrag, nu din cauza gradului de dificultate ridicat, ci datorita acuratetii, a logicii si a frumusetii lor. Felicitari si pentru aceasta criptografie!

    RăspundețiȘtergere
  16. EU N-AUD ASA BINE
    E UNA UDA SABINE
    Excelenta problema! Noroc ca nu mi-am mai spart creierii ci am luat-o din zbor! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. EU N-AUD AȘA BINE(E una udă Sabine)

    RăspundețiȘtergere
  18. eu n-aud asa bine (e una uda, Sabine)
    Nu cred ca exista vreun dezlegator care sa nu fi schitat un zambet cand a ajuns la solutie. Simona ne-a "servit" o gluma dupa episodul liric din saptamana trecuta. Felicitari!
    Marian, CT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de acord cu ceea ce aţi scris. Bun venit pe rebusmania!

      Ștergere
  19. EU N-AUD ASA BINE
    E UNA UDA, SABINE
    Cu tenta mai grava sau intr-o nota hazlie, problemele Simonei sunt toate bine construite si valoroase. Marturisesc ca eu le rezolv cu mare placere.
    V. Avram, Vâlcea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit pe blogul rebusmania! Sper să vă înscrieţi şi la rubrica "prieteni".

      Ștergere
  20. EU N-AUD ASA BINE
    E UNA UDA, SABINE
    Foarte nastrusnice si solutia problemei, si modul ei de concepere. O felicit pe autoare.

    RăspundețiȘtergere
  21. EU N-AUD ASA BINE - E una uda, Sabine
    Frumoasa problema, felicitari! Astept unele mai grele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, sunt convins că vor veni şi adevăratele "pietre de încercare"!

      Ștergere
  22. Soluţia corectă: EU N-AUD AŞA BINE
    (E-UNA-UDĂ-SABINE)
    Ca de obicei, problema Simonei a captat toată atenţia dezlegătorilor. Felicitări pentru răspunsuri le exacte. Vă aştept cu comentarii oricând.
    Mulţumesc pentru poostări!

    RăspundețiȘtergere