miercuri, 19 iunie 2013

Rebus total: REACŢII REZERVATE (criptografie cu animaţie)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

20 de comentarii:

  1. AM ISCAT OARECATVA RETINERE - A MISCATOARE CA T V ARE T IN E RE
    Ligamentare totalea. Foarte frumoasa, felicitari d-lui Gagniuc!
    I.Pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele doua litere tremura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, curioasă abordarea dv.!
      Din păcate, nu „tremură”, sunt... neastâmpărate, hahaha... Dar fiecare-n treaba ei, nu amândouă odată, ci una şi apoi alta... este o formulă de compunere destul de lungă. Gata, v-am destăinuit deja foarte mult...

      Ștergere
  3. AM ISCAT OARECÂTVA REŢINERE

    B. VLAD

    (Foarte frumoasă, îmi place la nebunie cuvântul oarecâtva!)

    RăspundețiȘtergere
  4. AM ISCAT OARECATVA RETINERE ?
    A MISCATOARE CA T V ARE T IN E RE
    oarecatva = oarecare?

    RăspundețiȘtergere
  5. AM ISCAT OARECATVA RETINERE
    A miscatoare ca T V are T in E R e
    Cam dificil de rezolvat.

    RăspundețiȘtergere
  6. AM ISCAT OARECATVA RETINERE
    A MISCATOARE CA T V ARE T IN E RE

    RăspundețiȘtergere
  7. A MIȘCĂTOARE CA T / V ARE T/ ÎN E R E = AM ISCAT OARECÂTVA REȚINERE
    Hahahaha...
    De fiecare dată când merg la piață, așa cer la tarabă:
    -Vreau și eu oarecâtva roșii, ardei și castraveți.
    Evident, tarabagiul mă întreabă cu un ton de neștiutor:
    -Doriți ceva?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-mi aduce aminte de bancul (oare?!) cu Mitică cerându-i vânzătoarei cartofi. Tipa îl întreabă:
      - De cât ?
      - Da, decât cartofi!

      Ștergere
    2. Am mari rețineri că reținerea se dă la kilogram.
      Nancy

      Ștergere
  8. AM ISCAT OARECATVA RETINERE = A MISCATOARE CA T V ARE T IN E RE
    Foarte curioasa exprimarea, dar corecta.

    RăspundețiȘtergere
  9. AM ISCAT OARECATVA RETINERE
    A MISCATOARE CA T V ARE T IN E R E
    Deosebita problema cu "oarecatva"

    RăspundețiȘtergere
  10. AM ISCAT OARECATVA RETINERE
    A MISCATOARE CA T V ARE T IN E R E
    E.M.

    RăspundețiȘtergere
  11. AM ISCAT OARECATVA RETINERE - A MISCATOARE CA T V ARE T IN E RE

    RăspundețiȘtergere
  12. Soluţia corectă: AM ISCAT OARECÂTVA REŢINERE
    (A-MIŞCĂTOARE-CA-T / V-ARE-T / ÎN-E-R-E)
    Este adevărat că problema a produs "oarecâtva" reţinere, dar, după cum remarca un dezlegător, fiind perfect ligamentată, a câştigat în valoare.
    Răspunsuri exacte, pentru care vă felicit!
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere