miercuri, 30 ianuarie 2013

FOCOASA ANDRA, CĂTRE CĂTĂLIN (rebo)

Trimite soluţia la rubrica de mai jos, intitulată "comentarii"

21 de comentarii:

  1. MUSCĂ + MĂMĂRUȚĂ = MUȘCĂ-MĂ MĂRUȚĂ!

    RăspundețiȘtergere
  2. PETRE HRISTODULO

    MUSCA + MAMARUTA = MUSCA-MA MARUTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. MUŞCĂ-MĂ, MĂRUŢĂ !
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. MUSCA + MAMARUTA = MUSCA-MA MARUTA
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  5. MUSCĂ + MĂMĂRUŢĂ = MUŞCĂ-MĂ MĂRUŢĂ

    Ce se întâmpla de-l confunda cu ŢETE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil c-ar fi luat-o Morfeu în braţele-i calde şi ar fi dus-o lu' ta-su', lu' Hypnos, ca s-o întrebe de sănătate...

      Ștergere
  6. mușcă-mă, măruță! (muscă+mămăruță)

    RăspundețiȘtergere
  7. MUŞCĂ-MĂ MĂRUŢĂ!
    (MUSCĂ+MĂMĂRUŢĂ)
    Frumos!Felicitări autorului!
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  8. MUSCA + MAMARUTA = MUSCA-MA, MARUTA!
    Draguta problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. MUŞCĂ-MĂ, MĂRUŢĂ ! (muscă - mămăruţă)



    (şi pe noi...)

    RăspundețiȘtergere
  10. MUSCA-MA, MARUTA! (MUSCA + MAMARUTA)
    Ce dragut...

    RăspundețiȘtergere
  11. HA-HA-HA! MUSCA-MA, MARUTA! DA-DA-DA...

    RăspundețiȘtergere
  12. Focoasa Andra si al ei Catalin...
    MUSCA-MA, MARUTA! - MUSCA + MAMARUTA

    RăspundețiȘtergere
  13. Soluţia corectă:
    MUŞCĂ-MĂ, MĂRUŢĂ! (MUSCĂ + MĂMĂRUŢĂ)
    O problemă amuzantă care a stârnit interesul dezlegătorilor. Mă bucur! Toate răspunsurile sunt exacte.
    Mulţumesc pentru postări!

    RăspundețiȘtergere
  14. MUSCA=MAMARUTA=MUSCA-MA MARUTA
    marioanta

    RăspundețiȘtergere